اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

داستان تلخ خودروسازان در فوتبال| چپ کردن سایپا در جاده لیگ برتر

  • کد خبر: ۷۶۰۹۵
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
داستان تلخ خودروسازان در فوتبال| چپ کردن سایپا در جاده لیگ برتر
نارنجی‌پوشان پایتخت برای اولین‌بار به لیگ دسته‌اول سقوط کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سایپا با کسب ضعیف‌ترین نتیجه این فصل خود، درست در جایی که برای بقا به مهم‌ترین پیروزی خود نیاز داشت، با یک نتیجه سنگین بازی را به تراکتور واگذار کرد و راهی لیگ دسته‌اول شد تا دست به یک تاریخ‌سازی زده باشد. سایپا به‌همراه استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ذوب‌آهن تیم‌هایی بودند که در همه ادوار بیست‌گانه لیگ برتر حضور داشتند، اما این تیم با پذیرفتن شکست مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ بیستم، این طلسم بیست‌ساله را شکست و برای اولین‌بار طعم سقوط به لیگ دسته‌اول را چشید تا مجموعه باشگاه سایپا اعم از مدیریت، کادر‌های فنی گذشته و کنونی و بازیکنان این تیم دست به یک تاریخ‌سازی در این مجموعه زده باشند.

 

نارنجی‌پوشان در‌حالی‌که با توجه به شکست ذوب‌آهن در خانه، این فرصت را داشتند تا حتی با کسب یک‌امتیاز در لیگ برتر باقی بمانند، در طول ۹۰‌دقیقه ۵ بار تسلیم تراکتور شدند تا سنگین‌ترین شکست فصل را در مهم‌ترین بازی تاریخ خود پذیرا باشند و همراه با ماشین‌سازی راهی لیگ دسته‌اول شوند؛ اتفاقی که با توجه به صبر کم مدیران سایپا، شاید این تیم را در آستانه انحلال قرار دهد.

 

سعید اخباری، مربی جوان سایپا، که تنها در ۳ هفته پایانی به این تیم پیوسته بود، در همان شهری با سایپا سقوط کرد که استارت سرمربیگری‌اش را در آنجا با ماشین‌سازی زده بود؛ تا او که از تبریز آغاز کرده بود، در تبریز هم سقوط کند. در پایان فصل بیستم، ۲ تیم ماشین‌سازی و سایپا با لیگ برتر خداحافظی کردند و وجه‌اشتراک این ۲ تیم در حضور سعید اخباری در نقش سرمربی در مقاطعی از فعالیت این تیم‌ها در این فصل بود تا این مربی در سقوط هر ۲ تیم سقوط‌کرده به لیگ‌یک به‌اندازه خودش سهیم باشد. اخباری فصل را با ماشین‌سازی آغاز و با سایپا تمام کرد و هر ۲ تیم از گردونه رقابت‌های لیگ برتر به لیگ‌یک سقوط کردند. البته اخباری درحالی هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده گرفت که تقریبا وضعیت سقوط این تیم قطعی شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->